Welkom bij Calvary Chapel

Het is onze missie om "God te kennen en Hem bekend te maken". Met de nadruk op het bestuderen van Gods Woord en het verkondigen van de evangelieboodschap, kijken we ernaar uit om naast je te staan terwijl je groeit in Christus.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

Atmosfeer

Bij Calvary Chapel ervaar je vriendelijke mensen, eigentijdse aanbiddingsmuziek en een relevante boodschap uit Gods Woord. Vers voor vers onderwijs staat centraal en het hele Woord wordt onderwezen.  Dit allemaal in een relaxte omgeving en sfeer. Wij willen dat iedereen zich zo welkom mogelijk voelt. Bekijk ook de opnames van onze diensten om een indruk te krijgen van hoe een gemiddelde dienst eruit ziet.

Kom en wees jezelf

Iedereen is welkom en wordt aangemoedigd om te komen zoals je bent. Bij ons hoef je jezelf niet beter voor te doen; het masker mag je thuis laten. De Bijbel leert ons dat God ons hart belangrijker vindt dan onze kleding (1 Samuel 16:7). Dus we dragen alledaagse en comfortabele kleding.

We horen graag of je ons komt bezoeken

 

Als we als kerk samenkomen, hebben we de gelegenheid om te doen waarvoor we geschapen zijn: God aanbidden! We horen graag van je of je komt. Meld je aan door op onderstaande knop te drukken. Zo weten we dat je komt en kunnen we je welkom heten. Aanmelden is geheel vrijblijvend en niet verplicht.

Voor verdere verdieping

Ik ben benieuwd naar het christelijke geloof

Vraag je je af of er meer is? Twijfel je over het bestaan van een God of heb je vragen over het leven of over het christelijk geloof? We helpen je graag in de zoektocht naar de waarheid.

Ik wil meer weten over Calvary Chapel

Ben je op zoek naar een nieuw kerkelijk thuis en wil je weten waar Calvary Chapel voor staat? We nodigen je van harte uit aankomende zondag. Via onderstaande knop kun je alvast lezen wie we zijn.

Ik wil de Bijbel beter leren begrijpen

Vaak christenen dat wanneer zij de Bijbel lezen, het niet (echt) snappen. De vraag is dan, hoe kun je de Bijbel lezen om het te kunnen begrijpen? We helpen je graag het Woord beter te begrijpen.

Laat ons weten dat je komt

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Naam